Niebieski przerywnik :) - Projekt 11/52

Znużona dużymi projektami, w międzyczasie kolejny raz wyczarowałam mały przerywnik :). Jednak takie małe sweterki dzierga się o wiele wdzięczniej. Szybko przybywa, widać efekt, aż chce się brać do roboty :). Cały sweterek wykonałam prostym  wzorem ryżykowym na drutach nr 3, doświadczone i niedoświadczone dziewiarki znają doskonale ten prosty i równie wdzięczny wzorek :). To małe cudo ma ogrzewać tej zimy małą dziewczynkę. Projekt został wykonany z włóczki ReadHeart, powinien więc być i ciepły i niegryzący. Na mój gust jest milutki w dotyku liczę więc na spełnienie wymagań małej ekspertki :). 






Komentarze

Ewa pisze…
Ależ delikatny , fajny z tą kokardką ! Pozdrawiam !
Gosia pisze…
Piękny sweterek i bardzo pomysłowa kokardka.Śliczny.
Ja zrobiłam z tej włóczki sukieneczkę dla wnusi-5lat i jest świetna.
Włóczka godna polecenia.Pozdrawiam serdecznie.
Unknown pisze…
No właśnie przyznaje, że włóczki tej firmy naprawdę są rewelacyjne, mamę już do nich przekonałam :). W kolejnym poście pokaże dziergadełka mojej mamy właśnie z tej włóczki, okazuje się, że nawet akryl akrylowi nie równy.
Ania pisze…
Ale cudny! Ja osobiście nie znam tej włóczki. Nigdy takiej nie używałam.
Unknown pisze…
Cudowny sweterek ;) Ależ pięknie dopracowany i te urocze kolorki ;)

Popularne posty